Veelgestelde vragen

Op deze pagina hebben wij voor u een aantal veelgestelde vragen geformuleerd, mocht u een vraag hebben die er niet tussen staat, neem dan gerust contact met ons op.

  1. Kan ik langskomen zonder afspraak?
    Ja, houd wel rekening met onze openingstijden.
  2. Wat kost het stomen/wassen/repareren/vermaken van...?
    Hiervoor kunt u het best langskomen of telefonisch contact opnemen.
  3. Wat zijn de betaalmogelijkheden?
    U kunt kiezen uit contant, pin of VVV-cadeaubon. (Voor zakelijk gelden andere voorwaarden)
  4. Wanneer is het klaar?
    Onder normale omstandigheden geld voor stoomgoed 3 werkdagen, en voor kledingherstel 5 werkdagen. Het handigst is om even na te vragen bij het wegbrengen!
  5. Doen jullie ook spoedverzoeken?
    Ja, in overleg is dit voor zowel verstel-herstelwerk als stoomgoed mogelijk.
  6. Doen jullie ook ophalen-en brengen?
    In overleg behoort dit tot de mogelijkheden.
  7. Verzorgen jullie het afspelden bij het vermaken?
    Ja, wij spelden naar uw wens voor u af.
  8. Verven jullie ook kleding?
    Nee, wij verkopen wel de kledingverf en kunnen u daarover adviseren.

**Voor zakelijk gelden andere voorwaarden dan hierboven beschreven, mocht u daarover vragen hebben dan kunt u het best contact met ons opnemen!